SNURRIGT

Usch min hjärna är kokt!

Hela natten har jag drömt massor konstiga saker, och massor tankar har farit omkring, när jag vaknade känndes inte min hjärna vaken!

Bröllopstankar som snurrat i natt!! (fast jag sovit)



Kommer klänningen att bli bra!                       fotograf?               vad ska jag göra med håret? 
                               
                                         tänk om jag ångrar mig?                Mat?
  Manges kläder?                                                                         smink?
                                    var ska vi hitta klänning till Selma?
                                                                                        tänk om inte Mange tycker jag är fin?!!
hoppas lokalen bli bra!        Blommor!!??!!                

                           

säkert var det en massa annat också, men det kommer jag inte ihåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0