Ikea

Ida har jag och Mange varit på Ikea, utan barnen dem lämnade vi hos farmor och farfar, skönt, så kunder vi gå där i lung och ro.

Det har nog aldrig blivit så billigt på Ikea någon gång när jag och Mange varit där! =) Med det är ju bra.

Vi fick ta i det vi behövde och köpte inte en massor onödigt som man alltid annars gör på Ikea! =)

Sängstomme till Theo, stora killen ska slippa spjälsängen nu, han har ändå lärt sig klättra ur den så den fyller inte den funktionen längre att han blir kvar i sängen! hoppas det går bra nu när vi byter så att han ligger kvar och inte springer iväg en massa när han ska sova!!

Sen blev det ett skrivbord till Selma också, det har hon tjatat om nu ett tag!! =)

Okej lite annat smått blev det ju förstås! =)

Nu ska jag se i fall jag hinner montera ihop skrivbordet så det står på hennes rum när hon kommer hem i morrn.

Hon kommer att bli så överraskad och forhoppningsvis super glad!=)

Dem ska nämligen sova hos farmor och farfar, för vi ska på födelsedags fest hos Petra idag!! GRATTIS VÄNNEN!!!


puss på er

TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0