Snögubbe

I går kväll efter vi hade ätit middag gick vi ut i snön och bygde en snögubbe i mörkret.Det var ju till att passa på för idag är det plusgrander och snön töar! =(
Men vi får i alla fall en vit jul (för snön hinner inte töa helt) =)

När vi var ute och höll på som mest så kom min chef på besök och lämnade en julklapp till mig! Men jag får inte öppna den förrän i morrn!

Idag var vi en runda på stan (alldels för mycket folk) jag köpte nya tränings skor!! Äntligen. Så efter Julen då ska det köras igång med träningen ordentligt igen!

Sen när vi kom hem städade vi lite och sen var det dax att klä granen.


Selma och Theo har hjälpt till att klä granen, varför blir inte granen lika fin på kort som i verkligheten?

I morrn är det JULAFTON! 

puss på er

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken härlig gran! Å jag är allt avis att ni kan göra snögubbar, här har vi massor av snö, men då det är så kall är det ingen kramsnö :-/ Önskar dig/er en underbart mysig och fridfull jul! KRAM

2009-12-23 @ 20:39:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härliga bilder. Mycket snygg snögubbe. '



God jul till dig med.



Ja, vi får hålla tummarna att tomten kommer :P

Kram

2009-12-24 @ 02:53:30
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0