julgrupper

precis kommit hem från en mysig middag!!
sen en massor julgodigs såklart, mätt så jag håller på att spricka!!
här kommer bilderna på julgrupperna jag gjorde.

 denna lilla ska vår granne få!! tomten har hamnar lite på sne!! =)










denna fick svärmor och svärfar!!  Lite blommor och lite godis!! =)


Sen har jag en kvar att göra, men jag måste bara köpa lite mer jord! Den sista ska min mormor få.

Kanske man skulle ta och köpa lite mer blommor och göra en till sig själv!! =)

Nu ska jag titta klart på Coyote Ugly.

puss på er


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej hej!

Va duktig du e!! Jätte fina julgrupper!



Ja nej ha ha tid för bloggande har de ej funnits precis =)

Men oj va mysigt vi har haft de!

Så lycklig nu!

Massa kramar

2009-12-20 @ 23:32:42
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Morron! De blev ju jätte fina!!! Förstår att mottagarna måste blivit både glada å överraskade över dina fina alster! Mycket roligare än färdigköpta :-) Nu ska vi göra oss i ordning för en shoppingdag! Kramis

2009-12-21 @ 08:34:21
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0