"guldkant"

ibland blir jag bara så ledsen...inte för min skull för barnens..
Jag vill verkligen inte att det skulle bli så här...strävat efter att det inte ska bli så här i 8 år...var en positiv glimt när Nora föddes för 3 år sedan..den varade ett halv år på sin höjd..
inte min eller barnens förlust egentligen dem mår bra och tror det är så här det ska vara..
men jag tycker inte det ska vara så här...njut av barnen medans dem är "små" selma är inte lite längre hon är 8 år!!

är dem inte livets guldkant?

Mina barn är verkligen en gludkant för mig, jag älskar dem över allt annat...
Dem har sina stunder men vad skulle jag göra utan dem.

Nora slutade med nappen i söndags...har gått hur bra som hels tills igår...inte så hon skriker eller gråter efter nappen men hon har väldigt mycket separationsångest..ialla fall mot mig,,, jag får knappt gå utan för hennes synfält. har varit så i två dagar så jag tror det har med den trygghet hon kände men nappen...den tryggheten är borta, klart mamma är en trygghet då..önska pappa hade varit samma trygghet..det kommer, vi är envisa.. =)
förutom allt detta så är livet en lek för tillfället för mig. jag mår super ( har haft en period det senaste året som jag mått sjukt dåligt på) inte många som vet då jag inte pratat om det.

Men jag känner mig betydligt gladare mer positiv orkar mer..(mycket för att jag slutat med hormonella preventivmedel..)
( kanske inte alla vill veta men mår så mycket bättre)

2014 kommer att bli mitt år...har redan börjat förändra och förbättra!! =)

Älskar min familj ( det inkl en del vänner också..(ni vet vilka ni är) ...finns ingen värld utan dem..!! Älskar er!
Ni är alla min "guldkant" i vardagen och i våra upptåg!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0