inköpsmässa

I helgen var vi som nu vet på inköps mässa i Göteborg.
 
Väldigt trevlig men intensiv helg. Lagom halvdöd fortfarande. =)
 

Vi bodde på ett super lyxigt hotell. Hur fint som helst.
 
 
Massor fina bågar har vi sett, några knäppa, några fula och några riktigt bra.
 
Dyra, billiga, metal, titan, plast och kolfibrer är bara några av alla material bågarna är gjorda av.
 
 
(kanske inte så säljbar, men hade varit cool att skylta med)
 
 
 
Helgen började med mingel på fredagkvällen, lite mat och vin
 
Vi var ganska trötta så vid midnatt låg jag i sängen.
 
 
Nästa dag (lördag) väntade ju en stor god frukostbuffé
(behöver jag säga att jag var så proppmätt när vi gick där i från så när det var dags för lunch var jag fortfarande mätt)
 
Efter frukost var det dags att börja köpa bågar, titta, klämma och känna.
 
Så rullade det på under hela dagen.
 
strosa runder och titta lite och sitta ner med dem vi avtalat tid med att titta på deras bågar.
 
Hann med att vila lite innan det var dags för lördagens festligheter.
 
 
Här satt vi drygt 450 personer.
 
Trerätters fick vi (ingen höjdar mat)
 
Kattis Ahlström presenterade allt som hände på scenen.
 
Var en tjej som sjöng, som tydligen varit med i melodifestivalen i år?! vet inte vem det var kanske ni vet?
 
 
Ingen bra bild.
 
Hon fick i alla fall även 50++ arna att ställa sig på stolarna. =)
 
Sen fortsatte festen, till ganska sent.
 
Sov som en stock till söndag halv 8 då var det dags att gå upp, göra sig i ordnig och äta frukost, sen var det på det igen. Inköp inköp.
 =)
 
Vi var ganska trötta när vi satte oss på tåget för att åka hem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Persson

Linda Pritchard heter hon om jag ser rätt!

2012-09-10 @ 23:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0