vad ska du bli när du blir "stor"??

Funderar allvarligt på att börja plugga till hösten, typ 25% på distans, Hittat en intresant utbildning (tror jag ) fast den är i Stockhlom. Vilket innebär att jag måste upp till stockholm lite då och då, och det känns inte som det är så lätt om jag vill fortsätta jobba och med barnen. vet inte riktigt hur jag ska göra.

Hittar tyvärr inte denna utbildning på närmre håll.

Jag trivs jätte bra på mitt jobb, men det skulle vara skönt med en utbildning i fall man inte har jobbet kvar om några år. (Chefen kommer kanske att ha butiken i 10år till sen är det slut...typ ) tio år går fort...

Men jag är inte riktigt säker på vad jag vill bli när jag blir "stor!" =)

jag gillar handels, men det känns som jag inte kan komma mycket längre där om jag inte pluggar till typ butiks/avdelningschef, men jag vet inte om det lockar så mycket, tror jag är lite för snäll för att bli det. =/

Psykologi har alltid varit intresannt men det är ju sjukt lång utbildning!!

Marknadsföring är också en grej jag tycker är kul, men ja jag vet inte....

Usch jag vet inte!!

Vad ska ni bli när ni blir "stora"???

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej hej

Ja du... en stor, o svår fråga tycker jag.



Kul att du e med & tävlar hos mig

kram

2012-05-10 @ 21:40:29
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0