Partyprinsessan

Helgen som gick var en mycket trevlig helg!

Vi hann bli friska och ingen blev sjuk på nytt så i fredags bar det av till svärföräldrarnas 50 års fest. En väldig trevlig fest. Som slutade klockan 01,00 då sov Theo, Nora hade precis vaknat till. Men partyprinsessans Selma dansade minsann ända till slutet! =) Hon ville dessutom inte att festen skulle ta slut då utan tyckte vi kunde fortsätta dansa! =)



Finklädda barn

På lördagen som hon till 11. =) Sen berättade jag att Anna och Matte med  barnen skulle komma klockan 16,00 men att vi var tvungna att städa lite först. Selma började plocka undan alla leksaker på golvet, hämtade sopkvasten och började sopa, särskilt under soffan för att få fram alla leksakerna som låg där. Sen när hon var klar med det så städade hon toaletten (med lite hjälp) också.

Sen lekte barnen och vi andra traggade strunt, grillade och Anna bjöd på super god efterrätt!



På söndagen sen så var vi ute i trädgården och njöt av sommar värmen, det resulterade i att vi blev bjudna på grillat hos grannarna. Trevligt.

Helgen har varit rolig men intensiv. =)

Helgen är ju dock förbi och idag är det ju redan onsdag. Sommar är det minsann här varmt som bara den. Jag slutade 16.00 igår så jag hämtade barnen och fick ett önskemål, snälla mamma kan vi inte få bada i vatten spridaren.  Okej då, så Selma och Theo slängde av sig kläderna så fort vi kom hem och började bada i vatten spridaren. Nora tyckte nog det var läskigt tror jag, hon ville inte.

Tänk att vi har varit friska och varit på jobbet/skola/dagis för tredjedagen i rad! =)

Imorgon är jag ledig, hoppas vädret håller i sig.


Kommentarer
Postat av: Johanna

ja 24 dagar tills jag blir fjälkinge bo!! :) har en app som håller koll till mig..



Hoppas jag får min såld med, ingen av de som tittade ville ha, hoppas det kommer på visningen nästa vecka så jag blir av med den :)

2012-05-23 @ 18:43:47
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Petra

Hej hej!!

Skönt att ni mår bra nu igen.

Måste ses en dag nu snart.

Japp Cornelia e frisk, slapp halsfluss.

VAr på dagis idag.



Så fina barnen e . Härlig helg ni har haft.

kram kram

2012-05-23 @ 20:20:29
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så fin din aprtyprinsessa är, men ahr hon sådana anlag redan nu är ajg rädd att du får många sömlösa nätter uppe i väntan på henne som tonnåring ;-D KRAM

2012-05-24 @ 11:54:40
URL: http://http:lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0