Orangea galningar!!

Ganska många i staden har färdats till Malmö idag, en massa oranga galningar (inkl min man och min pappa och min svärfar, svärmor och svägerska och svågrar)  sitter och hoppas på att IFK tar guld snart.

Vi lite mer "normala" människor (jag barnen och mormor) trotsade regnet idag och begav oss till T-parken för att titta på Eva och Putte.







Så roligt att jag tittade på Eva när hon pysslade i Björnesmagasin och nu tittar mina barn på henne. =)

Hon ser likadan ut nu som då och är lika glad! Hon verkar verkligen älska det hon gör! =)

När det var slut så bar det av till en kinarestaurang för att hämta hem lite go mat. Beställde bara två portioner mat till mig och barnen, dem vill alltid ha friterad kyckling och det vill inte min mage har. så två olika rätter, kan ju säga att hälften blev över. =) Stora portioner.

Sen började ju matchen IFK alltså på tv. Lite skadade är vi nog också, Selma sitter och skiker i soffan: kom igen nu IFK sätt fart... Nora har legat på soffan (super trött, men skulle inte sova) och klappat händerna och sagt eja! eja! (Heja!)  Efter 1:a halvlek åkte hon i säng. =)

Nu är det andra halvlek och vi hoppas på att dem kommer igen och vinner skiten!!  Gissar på glad älskling då! =)

Trevlig lördag på er där ute!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tror det flesta var glad trots förlust! :)

2012-05-13 @ 17:29:23
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Petra

Hej hej

Nu är tävlingen inne hos mig avslutad.

Gå in & se om det var just du som vann en valfrig JumpSuit från KidsBrandStore.

Kram

2012-05-13 @ 21:31:03
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0