Mamma-Selma mys

Igår var det äntligen dags för mamma-Selma förmiddag. som Selma har pratat om detta sen hon fick reda på de för nästan två veckor sen. =)

Det första vi skulle göra på morgonen var kanske inte det roligaste, nämligen till läkaren med hennes mage, men läkaren sa att det antagligen är en orolig mage, alltså precis som min, varför var hon tvungen att ärva den? Blodprov togs i alla fall, så vi får se vad det säger.

Sen körde vi och köpte frallor och hem till Helena och Elton för att äta andra frukost och mysa.



En runda in till stan för att hitta vårjacka till mig, Selma och Nora. Jag har inte köpt vårjacka på 4-5 år till mig själv så kanske dags va? =)



Selmas jacka var inte den lättaste att hitta men tillslut så hittade vi en som hon verkligen flög på och sa den ska jag ha.

 



Nora hittade jag till ganska snabbt. så söt.



Sen åt vi hamburgare till lunch, ni får en gissning på vem som bestämt det. =)

Efter det körde vi hem till Helena och Elton igen för att passa Elton en liten stund, mysigt bebis mys. =)

En mysig förmiddag/ och lite eftermiddag. Efter det så körde vi för att köpa skor till Selma och Theo, blev ett par till mig också, 3 för 2 dumt att inte passa på.

Men att ha tre barn med sig varav två ska ha skor, Hjälp säger jag bara. Ingen höjdare. Men tillslut hittade dem i alla fall skor, efter lite om och men. =)


Kommentarer
Postat av: petra

Mysigt dag.

Snygg jacka. Ja barnens oxå.

Kram

2012-03-23 @ 23:38:07
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fina jackor :)

2012-03-25 @ 19:40:34
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Har ni hört nått ang proverna? Eller så ärvde hon din mage som sagt... Din jacka är så snygg btw! KRAM

2012-03-26 @ 18:47:44
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0