snöbus

Idag har jag varit ledig. Min lediga dag i veckan är torsdag.

I förmiddags var jag på friskis och tränade. passar på nu när Mange är pappaledg och hemma med Nora.

På eftermiddagen har jag bara ängnat mig åt barnen. En rikigt mys eftermiddag i en närliggande pulkabacke. Japp ni läste rätt pulkabacke, för denna syn mötte oss i morse:



Det gäller ju att passa på att utnyttja snön när den är här (även om jag tycker det var lite onödigt) imorgon ska det vara typ 7 plus grader.



Nora tycker det är så kul att åka pulka.



Mange också, undrar var barnen får allt sitt bus från?? ;)



Nora visar upp sina tänder när hon gungar. =)

En mysig med lite kall ute dag, rått i luften.


Vill ni se lte fina mer proffsiga bilder på busfröna kika in hos Helena

Kommentarer
Postat av: Petra

Goa ungar!! Härliga bilder!

Mmm Mange bus =)



Åhh ja vi måste ses snart.



Ja dom e aldrig nöjda, cornelia e så ledsen över att tanden ej åkt ur än . Lilla snuttan. =9

Kram

2012-03-08 @ 20:47:23
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken superhärlig dag ni såg ut att ha haft, skönt med en ledig dag så där då du kan mysa med familjen <3 KRAM

2012-03-09 @ 08:14:29
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0