mysdag

Igår var vi och hälsade på bebis Nils, sötnos. En mycket trevlig eftermiddag. Sen lämnade Mange och barnen av mig i stan hos Johanna. tragg mat och vin. en trevlig kväll helt enkelt! =)

Idag har det varit brottning här hemma



sen gick vi ut, tyckte det blev lite vilt här inne. Vi var ute hela eftermiddagen, så skönt och härligt vårväder, kanske inte jätte varm men härligt.

Grillen plockades fram idag, så grillad fläskytterfilé klyft potatis och tatziki. mums. =)



Nora var jätte trött efter allt utomhus bus och middag, så hon somnade strax efter 18. då plockade jag fram ett inköp från gekås. Nämligen spelet mix max, oj vad vi spelade detta när jag var liten, så jag kunde inte låta bli att köpa det när jag såg spelet. Och ja Selma och Theo tyckte också det var roligt! =)



Vi har haft en mysig dag idag helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Petra

Låter som en härlig dag!!

När ska vi komma o grilla undrar mathias ? Ha ha



Åhh vad glad jag blev gumman

o nej jag vill ej städa ha ha

kram

2012-03-03 @ 21:38:51
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0