det har sina fördelar

Första jobbe dagen slut, har varit ganska lungt på jobbet trots en sjuk. tur det tycker jag! =)

Man kommer ihåg mer än man tror, så jag är snart back on track.

Lite tyst och lugnt blev det i slutet på jobbet idag, själv en stund. fast ganska skönt ändå.

Äta lunch i lugn och ro, ta en lite promenad också på lunchen.

Det har sina fördelar att jobba ändå!! =)

Imorse när jag skulle köra så fick jag tre pussar och kramar av Nora. En kram och sen skulle jag ge Theo en puss på kinden. Selma hann ju åka innan mig. men kramas hann vi. =)

Känns konstigt att vara utan sina barn hela dagen, känns som man missar en del Nora bus. :(

Nu är jag i alla fall hemma och har hunnit mysa lite med mina barn. även om man inte hinner med så mycket mys innan sängen kallar för dem.


Kommentarer
Postat av: Petra

Skönt ändå att det känns bra.

O att du kommer snabbt in i banorna igen de tror jag de. Du e en smart tjej.

Ha en bra dag

Kram

2012-03-06 @ 07:34:36
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så skönt att du ser fördelarna å att du så snabbt är på banan igen :-D Toppen. Själv tog jag ledigt i dag för en sportlovsdag, för Bogge förtjänar ju också lite ledigt kände jag då Luran får vara ledig... KRAM

2012-03-06 @ 08:15:44
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: petra

Ja precis . Lukas älskar ju sin babysimning

2012-03-06 @ 10:53:34
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0