Bakdag.

i dag blev det en bakdag, ibland får jag mina ryck. då är det bäst att passa på.

Grötbullar, chokladmuffins och chokladbollar blev det.

Smakade precis en grötbulle, så gott det är när det är nybakat, ja annars också såklart. =)

Selma och Theo hjälpte till att baka, framför allt chokladbollarna.




Imorgon kör jag till jobbet för första gången på 1 år och 4 månader ungefär. i alla fall för att jobba.
Mammaledigheten är slut. Tänk vad tiden går fort. Kommer att sakna mina busfrön nu när jag börjar jobba.

Blandade känslor helt klart, ska bli kul att börja jobba igen, men inte så kul att inte kunna äta middag ihop med mina barn. Är ju inte hemma förräns halv 7 på kvällarna (ledig torsdagar förståss) och då har dem ju redan ätit. och nästan på väg till sängarna.


Jaja jag kommer snart in i det igen.




Kommentarer
Postat av: Petra

duktig du har varit idag.



Mm förstår att det är med blandade känslor som du återvänder till jobbet. Alltid trist efter mammaledigheten. Men de fixar du vännen!!!



Sv: ja köp & testa. Jätte kul att bli lite "bortskämd" varannan vecka

=)



kram

2012-03-04 @ 21:26:45
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Det gäller att passa på då man får sina ryck ler Å lycka till nu med att börja jobba igen! KRAM

2012-03-05 @ 08:06:08
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0