Tjejkväll

I lördags var det tjejkväll dags. Med bowling och god mat.
Tyvärr var Anna sjuk, men jag och Petra körde på i alla fall, även om vi saknade Anna.

Bowla var jätte kul, 7 år sen sist för mig och 10 år sen för Petra. Ont i handen och fingrarna men så sjukt kul. Varför gör man inte det oftare?



Väldigt suddig bild, men Petra gör sitt bästa på banan

Sen körde vi och handlade mat och fixade god middag, gå in och kolla på Petras blogg, hon tog lite fler bilder än jag.

Sen blev det en massa traggande om det mesta faktiskt. Lite film blev det också, men jag tror varken jag eller Petra egentligen var så sugna på det, men men...film blev det. =)

Mysig kväll helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag packar efter jobbet, men det är inte mkt kvar, tog det mesta förra veckan! :)

2012-06-11 @ 17:03:09
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0