tjuvtitt....

Nu får en liten förhandstitt på Theos nya rum



Theos koja i sitt nya rum. Jag tror i och för sig att han kommer att vilja sova i denna koja, så sängen kommer säkerligen att fytta in! =)

Sitter även en lampa på väggen i kojan en blå stjärn lampa (från Ikea) syns inte på fotot.

Jag har sytt och sytt och sytt.....jag tycker inte det är jätte kul att sy, men vad gör man inte gör sina barn?

Men 5 meter tyg för 349Kr som räcker till drapperier till kojan , två kuddar och en gardinkappa....inte så dyrt egentligen!  

Jag är nöjd i alla fall hoppas Theo blir det i morgon! =)

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fint :)



nej jag har inte börjat packa, skall börja idag! :)

böckerna läste jag när jag var sjukskriven men har inte hunnit lägga upp dem :) Har lämnat boken till mor och mormor, men kan säga till att jag vill ha dne när dem läst den :)

2012-06-06 @ 08:27:18
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0