Tjoho!!

Så där ja!

Då var denna arbetsveckan avklarad, nu väntar 5 dagars "ledigt". Härligt!!

Torsdagar är jag ju alltid ledig, och då kommer syrran och Chrille Jippi! Resten av familjen kommer också fast senare på kvällen, då ska vi fira pappa som fyllde år igår!



På fredag är det skolavslutning och sen mina kusiners student.



På Lördag ska Mange hjälpa Johanna att flytta och Selma ska på pyjamasparty.

På söndag ska Selma på ett till kalas, vi andra vilar tror jag.

På måndag är förskolan stäng så jag är ledig.

Då får vi vila upp oss, för "ledig" vet i tusan om jag/vi är! =)

Jag har inte riktigt fått ihopa det här med att handla presenter, när ska vi hinna med det??


bilder lånade från google


Kommentarer
Postat av: Johanna

glöm inte vinet på balkongen på lördag ;)

2012-06-13 @ 18:50:56
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

haha sånt viktigt får man inte glömma :)

När skall hon på party? :) eller ja när är det slut?=) kram

2012-06-13 @ 21:49:05
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0