Snart dags för en dos till..

Snart dags att köra in till sjukhuset igen för en dos antibiotika. Sen hem för middag och lite mer bus innan det är dags att köra in för natten. Det är skönt att vara hemma så mycket som möjligt, för allihop.

Tur vi har nära dit annars hade vi ju inte kunnat hålla på att köra fram och tillbaka.

Proverna visar att det går åt rätt håll, kanske kanske gå hon lite lite bättre idag, det går sakta framåt med foten.

Snabb sänkan var bra igår eftermiddag, i morgon får vi förhoppningsvis reda på dem andra proverna och odlingen som dem gjort. Än så länge är det ju egentligen bara gissningar, men proverna visar att det blir bättre så antagligen är det rätt gissat! =)

Hoppas på bra besked i morgon.

I helgen har jag sovit hemma och myst med bara Selma i fredagskväll då Theo ville sova hos farmor och farfar. Det behövde Selma. Igår var Theo också hemma, så jag har tankat Selma och Theo mys inför veckan. Då jag kommer att sova hos Nora alla nätterna är det tänkt vi får se lite hur det funkar med dem stora barnen och om Nora och jag får någon sömn. Mange behöver ju sova för att orka jobba. Men funkar det inte så tar han någon natt.

Vi hoppas på att sista natten blir till torsdagen.


Kommentarer
Postat av: Petra

Tänker så på er!! Men ni är starka! Kramar i massor

2012-01-29 @ 23:45:03
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0