massor bus

Idag har det verkligen varit fullt ös.

Klockan 9,00 var jag, Nora och Theo på BVC för Nora skulle få spruta. Ajaj, direkt där efter blev det lek men Theos kompis på bästa och billigaste stället istan, kostar inget att leka och knappt nått att äta (perfekt för mammalediga icke rika personer =)  )




Theo stannade där med kompisen (och hans mamma) medans jag och Nora körde och hämtade Selma när hon slutat skolan, sen bar det av in till stan igen för att gå till museet för mer bus, japp bus på museet ni läste rätt! =)


Lennart Hellsing:s sagor var det barnen fick leka i och med! En dela av dem. Mycket uppskattat!






Sen bar det av hem, hela dagen med massor bus, barnen var trötta när vi kom hem...jag också.

Nora lite gnällig, efter sprutorna ont i benen =( Hoppas det är bättre i morgon.

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tittar in och önskar er en fin helg, var en stund sedan du uppdaterade så jag blir lite orolig.... KRAMIS

2012-01-27 @ 11:09:45
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0