Sportlov

Här är det sprotlov och full rulle, hinner inte mycket mer än att ta hand om barnen, laga mat och umgås med Anna Matte Kev och Alec och alla barn. Så klart Mange också ju. =)

Lite lek med andra kompisar till barnen blev det igår, det var fullt hus här! Selma hade en kompis hemma och Theo en kompis, deras mammor och Noras små kompisar stannade också en stund. =)

Idag tar vi det lite lugnt på förmiddagen i eftermiddag kör vi hem till Anna och resten. =)

På lördag åker Kev och Alec hem igen så man får ju passa på, självklart är det ju roligt att hinna träffa Anna, Matte och barnen också så mycket. Anna är ju dessutom ledig denna vecka.

Tyvärr hinner man inte träffas så mycket annars. Svårt att få ihopa det med jobb och andra aktiviteter. Dessutom börjar jag också jobba snart och då blir det ännu svårare =(

5 Mars börjar jag jobba igen. Har lite ångest över det även om jag tycker mitt jobb är väldigt roligt. Men det är ju ändå sista gången jag kommer att vara hemma på detta viset.

Nu vaknade Nora!

Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt att umgås med alla.

Förstår din ångest helt klart.

Men de blir bra samtidigt,

Kramar

2012-02-23 @ 10:52:06
URL: http://zupermamman.blogg.se.
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Njut av sportlovet och så den sista tiden hemma som föräldraledig, det är nått visst att vara föräldrledig och få vara förälder 24/7... KRAM KRAM <3

2012-02-24 @ 08:09:41
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Ha en bra dag älskade vän

2012-03-01 @ 08:15:01
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0