Helgen flög förbi igen

Ännu en helg har sprungit förbi.

I fredags träffade vi äntligen Petra med sambo och barn. Inte en dag för sent kan jag säga. Bilder och text hittar ni här hos Petra. Jag tog inga bilder. dåligt. =) En väldigt trevlig eftermiddag, skönt att prata och prata! =)

I lördags på förmiddagen blev det gymmet för min del, så skönt. När jag kommer hem mår Mange dåligt =( Så överraskningen som vi hållt hemlig för barnen kunde inte Mange följa med på.

Gissa om dem blev förvånade när vi (jag och barnen) kör hem till Anna, Matte och barnen. Ännu mer förvånade blev dem när efter vi varit där en halvtimme Kev och Alec kommer in genom dörren. Selma höll på att tappa hakan. =)

Ni som inte vet vilka Kev och Alec är så är det vänner från England. Tredje gången dem är i Sverige och hälsar på sen i sommras. Underbara killar.

Ingen av barnen ville åka hem igår, Nora var jätte trött men charmar alla i alla fall =) Till slut somnar hon precis när jag har bestämt att vi ska köra hem. Matte han är en favorit för Nora och hon somnade hos honom, inte första gången det händer! =)

Idag har jag grym träningsvärk. Ganska skönt för då har man ju kanske gjort något rätt. =)

Inte jätte mycket har blivit gjort idag, jag skulle städa tänkte jag, men jag vet inte vad som hände, det blev liksom inte mycket av det.

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så roligt att ni fick träffa era engelska vänner, låter som om helgen varit toppen <3 Ja minus sjuk mange då. KRAM

2012-02-21 @ 14:51:56
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Mm varför flyger dagarna bort bara sådär?

Skönt var det att träffas iaf. Har saknat dig/er

Massa kramar

2012-02-21 @ 23:06:16
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0