Drömmar

Den senaste veckans nätter har minst sagt varit sjuka. Jag har drömt så mycket konstigt så det liknar ingenting.

Jag har nog aldrig drömt så mycket som jag kommer ihåg som denna senaste veckan. Allt kommer jag inte ihåg Mange har fyllt i lite när han inte har somnat än och jag har kastat mig fram och tillbaka i sängen, mumlat saker och skällt på Nora har jag tydligen också gjort.

Värst var ändå härom natten, då drömde jag att Mange var otrogen och den här drömmen höll på hela natten känndes det som i alla fall. Jag vaknade upp ur den mitt i natten och blängde på Mange och konstaterade att det bara var en dröm. la mig ner och somnade om, tro fan att drömmen fortsatte.
När jag väl vaknade på morgonen så var jag så ARG på Mange. Han undrade varför jag verkade irriterad.

 Jag svarade honom, är det konstigt? du har ju varit otrogen hela natten. 

Han började skratta lite och sa, har jag? var hon snygg?!?!

Då kunde ju inte jag låta bli att skratta lite! =)

Det är inte bara jag som drömt konstiga saker

Mange har haft krig mot kineser(?!?!) han vann tydligen.

Selma har drömt om en påse som skulle äta upp hela familjen.

Theo och Nora är nog dem som drömt minst och sovit bäst.

Brukar ni komma ihåg vad ni drömmer?


Kommentarer
Postat av: Petra

ha ha ja otäckt de där med drömman ibland

kram

2012-04-04 @ 23:02:24
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0