sjukstuga.

Sjukstuga här hemma.

Nora började med feber och förkylning, nu är hon på klar bättringsväg(fortarande lite hostig) och är på inskolning på förskolan igen. Idag sover hon middag där. =) Hoppas det går bra.

Jag och Mange har också drabbats, jag gick hem rån jobbet i måndags eftermiddag, var hemma igår ock även idag, känner mig lite piggare idag, försökt fixa lite här hemmea, men det gick inte jätte bra, kraterna tog slut väldigt snabbt. pust. Mange är piggare tur är väl det.

Selma fick feber igår, så ingen skola för henne idag, inte i morgon heller.

Theo känner sig lite knasig, vi får se om det blir feber för honom också eller han klarar sig!

Dessa dagisbasilusker....

Tydligen många här nere på förskolan både barn och personal som har feber.

Fredag hoppas jag att det blir jobb i alla fall. (imorgon är det ju min lediga dag, fast tveksamt att jag hade orkat jobba en hela dag)


Kommentarer
Postat av: Petra

Krya på er allihopa

kramar

2012-04-25 @ 20:07:16
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0