majskolv är gott

En händelserik dag har det varit.

Nora vaknade strax innan 6, inte så kul, men vi låg på soffan och myste till bolibompa (jag halv sov ska väl erkännas)

Sen har dagen gått i rasande tempo.

jag cyklade! (har nog inte cyklat på 2år) ner till affären och köpte lite frallor till (2:dra frukost för vissa och 1:a för andra) frukost.

Käkade go frukost.

Sen dusch och göra mig och Selma i ordning för kalas på Andy´s lekland. Mange och Theo stannade också där och lekte medans jag och Nora gick en runda på stan och sen körde vi ut till växthuset för inköp av lite fler jordgubbsplanter och smultron. egentligen tänkte jag vi skulle köpa hallonbuskar, men hittade inga så det blev en blåbärsbuske och lite annat smått.

Sen tillbaka till Andy´s för att hämta dem andra.....smet in i en djuraffär efter andy´s och skulle bara kolla på djuren....hmm....vi kom hem med något vi pratat om länge men inte blivit färdiga till att fixa....vad ?? kommer i ett annat inlägg...något/några husdjur rikare....=) inte riktigt planerat att vi skulle göra detta just nu...men men

Sen körde vi hem och grillade.

Nora åt inte mycket mer än detta:



första gången hon gnagar på en majskolv



Rikigt gott tyckte hon det var och dissade köttet och potatisen. =)

Jag är glad att hon äter något, för efter en vecka på inskolning på dagis så börjar hon bli förkyld och så har hon 4 tänder på gång samtidigt så lite gnälligt har det varit idag och även i natt. Inte så konstigt kanske!?! =)

Hon somnade gott vid 19 ikväll....hoppas hon sover hela natten......nähä då vaknade hon precis....suck....


Kommentarer
Postat av: petra

Åhh de älskade barnen va?!!

Kul!



Tack kära du

kramar

2012-04-21 @ 23:42:40
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så gott med grillat, vi skulle grilla men snöfallet gjorde att köttet får ligga kvar i marinaden och gotta sig till senare i veckan... KRAM

2012-04-22 @ 09:52:15
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas hon somna om igen :)

Ja imorgon är det måndag :)

skall ringa henne efter jobbet om hon inte ringt mig.

Jag menar hur lång tid skall de få på sig?!



klart vi skall fira om jag flyttar till byn! Vi ställer till med stor fest haha :)

2012-04-22 @ 10:30:16
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0