Hon kan visserligen inte GÅ längre

Kontrollen gick bra. Nora blev gokännd! =)

Inget fel på hennes fot nu inte. trodde inte det heller förstås, med tanke på vilket tempo hon håller. =)

Hon kan visserligen inte GÅ längre, nej nej, här springs det fram. =)


Jag kan inte heller gå ialla fall inte idag. Denna träningsvärk är galen.  Varje steg jag tar gör ont, trappor ska vi inte ens tala om.  Jag som tänkt köra ett pass idag också, men nej det får nog bli vila idag i alla fall.

Igår gick jag 6km när Selma dansade (redan då hade jag ont i benen)

Nej soffan får det bli ikväll minsann! =)

Dags att börja med middagen nu!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt foten var bra, men ja springer mans om hon gör, så lär det liksom inte vara något fel..



får kanske komma med min telefon så hon sitter still?=)

2012-04-19 @ 15:42:03
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0