går åt rätt håll

Det börjar gå åt rätt håll.

Selma är i skolan, Theo är piggare, Jag och Mange är också mycket piggare idag. Men var nog bra att jag valde att stanna hemma från jobbet idag också. Igår fm tänkte jag att jag minsann skulle jobba idag, men sen på eftermiddagen efter att städat köket lite så smög sig lite feber tillbaka. Men idag verkar den dumma febern vara borta.

Mange är med Nora på vårdcentralen, stackaren har haft feber i snart en vecka från och till, hon var ju på dagis i onsdags då hon inte haft någon feber på tisdagen, men feber kom tillbaka på onsdagkväll. Hon skulle antagligen inte varit på dagis på onsdagen. Inte mycket till inskolning hon får. På onsdag börjar hon på riktigt, men det ska säkert gå bra i alla fall.

Har inte varit några problem dem dagarna hon varit där.

I morgon är det meningen att en kompis med familj ska komma hit och leka och grilla, men vi får väl se vad det blir av det.....




Kommentarer
Postat av: Satu- Mamma till 4 barn på 2 år

Hoppas ni alla bblir friska nu!

2012-04-27 @ 12:49:35
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0