ZZzzZZzzZZ

Var super trött igår efter helgens alla bravader, men jag orkade ändå ta mig till friskis för att prova på ett Fuego danspass, som var super kul!! och svettigt!!

Men inte lika bra när jag vaknade i morse och mådde skit, hes hostig och antagligen lite feber, för har inte orkat göra något alls, sovit halva förmiddagen när Nora sov. vi kom t o m för sent till dagis för att hämta Theo. Men det gör ju kanske inte så mycket! =)

Somnade dessutom igen vid halv 6 innan ens bolibompa börjat! haha

jag har drömt dem mest sjuka drömmar också!

Blir nog snart sängen!

Natti

Kommentarer
Postat av: Johanna

krya på dig vännen! :)



ja vi har väl det.... han är definitift en svaghet här...

2011-09-13 @ 20:43:56
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Här kommer en stor krya på kram!!!! <3

2011-09-14 @ 18:27:23
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0