Stockholm

Har haft en fantastiskt trevlig helg i Stockholm!!

Tåget till Stockholm i fredagskväll var INTE kul, jag mådde verkligen pyton. usch. 4 timmars helvete.

Vi var uppe i Stockholm 20,45 då var det att rusa till hotellet och cheka in för sen väntades mingel, lite mat och lite dricka.

Jätte fint hotell (att rekommendera, i alla fall och chefen betalar ;)  ) Radison blu waterfront.





Mingel.... mingel.... till midnatt ungefär, då väntade den där goa sängen, och den var väldigt skön måste jag säga.

Lördagen var det super god frukost, massor massor....ååå så gott, det är väl ändå det bästa med att bo på hotell!?!!

Sen blev det mässa hela lördagen, många bågar att titta på och lite föreläsningar. Ganska slut i huvudet.

klockan 19,00 var sista grejen klar och det var dax att göra sig i ordning inför middagen och festen.

Festen var hur bra som helst, med ganska god mat, förrätten och huvudrätten var god, efterrätten var inte god.

Gissa om vi blev förvånade när denna snubben kom in:



Ingen person jag vanligtvis tycker är sådär kul, men han var helt ok! (för er som inte ser vem det är så är det Peter Siepen)

Han traggde lite sen kom en annan Peter och sjöng för oss, jätte bra och duktig var han



Peter Johansson

Sen kom Peter Siepen tillbaka och var discojocky (eller hur det nu stavas)






En väldigt trevlig och rolig fest. Kom i säng lite sent kanske eller tidigt beror på hur man ser det. klockan hann i alla fall bli 04,00.

Ganska trött på söndagen när jag gick upp 08,40 för att hoppas i duschen och sen frukost.

Gick och vilade lite innan jag gick ner till Mässan igen.

Allt skedde på hotellet så vi behövde ju aldrig gå någon annanstans, ganska skönt!

Tåget hem gick mycket bättre, åksjuke tablett två timmar innan tåget gick + åksjukebanden, mätt var jag också och så åkte vi på rätt håll!!

Jag sätter mig aldrig mer på tåget hungrig! tror det var största problemet upp.


Korridoren utan för rummen, helt makalös utsikt, fönster från golv till tak



Kommentarer
Postat av: Johanna

Såg härligt ut :)

2011-09-13 @ 21:11:16
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0