Tjoho

I dag bär det av till Stockholm med jobbet!!!! (hoppas jag)
Ingen mer har blivit sjuk, i alla fall inte än, så jag hoppas på att ingen blir det heller.

Lär bli en jobbig helg tror jag, men jaja kul kommer det i alla fall (förhoppningsvis) att bli! =)

Alltid kul att få följa med fast man är mammaledig, det uppskattas grymt mycket!

Måste ju hålla sig lite uppdaterad ändå! =)

Det ända jag inte ser framemot är att sitta en massa timmar på tåget, förhoppningsvis blir jag inte åksjuk idag (eller på söndag)!

Så idag blir det till att packa, och städa lite här hemma! Skulle egentligen gärna tagit en promenad, men jag tror inte att jag hinner! =(


Kanske inte blir mer bloggande denna helgen!!  Så trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så skönt att felr inte blivit sjuka! Ha nu en fin helg <3

2011-09-09 @ 13:15:11
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

hoppas du har en trevlig helg =)

2011-09-10 @ 12:01:49
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0