jag vill till Stockholm

Theo rensade hela agendan för veckan, genom att bli magsjuk! örk och blä!!

Inget BVC idag (tredje gången jag får byta tid pga sjukdom, suck) och det blir inget till öron i morgon med Theo heller. ny tid om en månad!

Förhoppningsvis blir det Stockholm till helgen med det beror ju på om det är någon mer som blir sjuk eller inte!

som tur är verkar det vara fort övergående i alla fall! om det inte kommer något bakslag, inte hänt något sen 8 i morse, och han har ätit som en häst!

Håll tummarna för mig att ingen annan blir sjuk så det blir en tur till Stockholm med jobbet i helgen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh typsikt... hoppas de andra inte bli sjuka! :)



inte hört något om jobbet, men jag tänker inte tacka ja till jobbet om jag får det.



kram

2011-09-07 @ 15:37:27
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0