fullrulle hela hegen, och hela nästa vecka

Oj vilken helg det har varit.

Fredagen körde vi ju in massor med ved, som ni vet.

I lördags åkte jag med grannen till Ikea, Nora och deras lilla åkte med. Dem stora barnen och "gubbarna" körde och gympade med barnen.

Lite hittade vi på Ikea med inget mycket, lite smått och gott.

Sen åkte vi hem och sen så iväg snabbt till Maxi för lite välling och godis, tyvärr har dem inte Noras välling i lilla affären här!

Sen iväg igen till Theos bästa dagis kompis för grillning hela familjen, vilket blev på tok för sent innan vi kom hem, men trevligt hade vi så det gör ju inte så mycket! =)

Söndag eftermiddag körde jag och barnen till min mormor och firade henne, 88år blev hon i år!
massor god fika blev det ju så klart.

Jag var så trött på kvällen att jag somnade på soffan vid 22 tiden och vaknade vid 22,40 gick och borstade tänderna och somnade bums igen.

Något trött i morse när jag var tvungen att gå upp!

Denna veckan lär ju inte heller bli någon lugn och ro.


Måndag: Tandläkaren 07,50
Leka lite med Theos bästis
Föräldrar möte 18,00-20,00 (skolan)

Tisdag: Mammacore (gympa på friskis) ska bli jätte kul
Lekt med en kompis till Selma
K- flickorna för Selma (dans)

Onsdag: Händer inget på fm (skönt)
BVC på eftermiddagen (med alla barnen med mig, ojoj)

Torsdag: händer inget på fm (promenad förhoppningsvis)
Föräldrarmöte 18,30-20,00 (dagis) Mange får gå på detta föräldrarmöte själv)

Fredag: inget på fm packa möjligtvis

16,00 hämtas för att åka till tåget, Stockholm för mässa med jobbet

Lördag: Mässa

Söndag: Mässa sen hem

Fullrulle hela veckan om ni förstår!

Blir trött bara av att tänka på det!

ZzZzzZZzzZZ



Kommentarer
Postat av: Johanna

fullt ös medvetslös.... :)



Hur dags skall du vara på bvc på onsdag? :)



2011-09-05 @ 18:18:43
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Oj oj, jag tyckte jag hade mycket i veckan men jag har det soft i jämförelse med du, bara inskolning, bvc besök och jobbmöte ;-) KRAM

2011-09-06 @ 10:04:59
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0