tvätt

Isöndag gick vi långpromenade nästan hela familjen, Selma var på kalas så hon var inte med.

Theo cycklade, trodde inte riktigt att han skulle orka dem ca. 6km rundan är! Men det gjorde han. Fast lite jobbigt var det hälsar han!

Kanske var det den långa rundan som gjorde redan lite snoriga Theo febrig, igår hade han feber och idag också, tråkigt.

Så igår och idag har vi inte gjort jätte mycket, Jag hann i o f s med en del tvätt, ska snart slänga in den sista maskinen snart, sen är det tomt i tvättstugan....Hur gick det till??

Behöver ju knappas oroa mig, lär ju snart vara fullt igen! =)

Nu ska jag fortsätta att kolla bilder som jag ska framkalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0