knutor som pingisbollar

I fredags förra veckan åkte vi för en mini semester med Manges föräldrar och syskon, Manges pappa fyllde 50 så detta var hans present från oss alla "barn"

En badsemester med äventyrsbad och massage

Jag och Manges pappa fick massage på fredagen, alla frågade sen om det hade varit skönt, båda två hade samma svar, NEJ.....jäklar vad ont det gjorde, kanske inte konstigt när min massör hittade kutor stora som pingisbollar....ajajaja säger jag. fasiken värre än att föda barn...

Men visst det hjälpte väl lite, men jag har fått typ order om att massage är något jag ska unna mig att göra typ en gång i månaden...(när skulle man få tid och pengar till det?)

Vi bodde i stugor och dessa stugor var verkligen ministugor, knappt vi fick plats för resesängen, men det hade kanske kvittat ena natten blev det inte mycket sömn för mig, först vaknade Theo men väckte inte oss utan kröp bara mellan väggen och mig och la sig (jag och Mange sov i en  1,20 säng, ni kan ju gissa hur trångt det var, sen vaknade Nora men jag kom ingenstans låg ganska myckte i kläm, men jag och Mnange gick upp och Nora ville inte somna om i sin säng så jag och Nora la oss i den andra 1,20 sängen....




Att en liten bebis/barn kan ta så stor plats förvånar min ganska mycket, =)

När jag sen vaknade på lördagen känndes det som ett tåg kört över mig, usch vad jag hade ont i kroppen ( har fortfarande lite ont) Nora hade lite feber och var jätte förkyld så jag och Nora tillbringade dagen i stugan , mendans hälften var och badade och resten var och shoppade. Mindre kul måste jag säga..

Men efter mys och lite film tittaden gick vi ut på en underbar promenad, som kändes i min kropp...=)









så vi hade ganska mysigt även om det var lite tråkigt.

Sen trängde vi ihopa oss alla 10 (som kvällen innan) i ena stuga och käkade och drack lite vin och spelade spel, men typ vid tio var det roliga slut, och jag som bara tagit det lugnt hela dagen tyckte det var väldigt tråkigt, så jag och Mange spelade skitgubbe i tystnad, för Nora sov ju i samma rum...trist.

Blev inte riktigt den mysiga helgen jag förväntat mig även om det var mysigt så blev det bara typ en timmes bad med dem stora barnen, jag hade ju hoppats på lite mer, med tanke på att (även om jag är hemma med barnen) jag behöver spänderar lite tid med dem stora utan Nora!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0