Usch vilken natt

Usch vilken natt jag har haft!

Först vaknade Nora vid halv 1, hon fick nappen, ja gick och la mig och somnade om , en halvtimme senare skriker Nora igen, okej hon ville kanske ha mat, så en flaska till henne.

Gick och la mig igen, då börjar Theo skrika på ovanvåningen, så jag rusade upp, men självklart hade han redan lyckats väcka Selma, Vatten, toalett besök och en slutk välling, sen sov dem igen!

Då var jag hungrig, tog en macka sen gick jag och la mig. Tro då inte jag fick sova, nej då kommer katta(fan) och gnäller....grrr...

När jag tittade på klockan innan jag somnade var hon 2!

Somnade men det tog lite tid, klockan 4 blir jag väckt igen...av Manges klocka!!   Morrade lite somnade om, sen vaknade Nora klockan 6

Ibland är det inte roligt helt enkelt!!

Vilken tur att fick sova en halvtimme i eftermiddags! Sen väckte katta(fan) mig!!

Jag hoppas på en bättre natt, men mer sömn!!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Låter som en normal natt i det här huset iaf ;-) Men hoppas ni alla får sova i natt <3 Bogge har fått feber nu så jag tvivlar att det blir rofyllt här i natt... Kramis <3

2011-05-18 @ 19:19:07
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: mrs d

ojojoj vilken spring natt! hoppas verkligen du får mer sömn i natt

2011-05-18 @ 20:46:15
URL: http://trustmedarling.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas idag blev blev bättre! :)



Ja, man känner ju sig inte ett dugg rolig när man bara känner för sova! :( men skall lämna prover imorgon så om 1 vecka ungefär vet man, eller inte vet haha :)



du kommer säkert få veta imorgon... :) kram



2011-05-19 @ 20:02:25
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0