Underbara barn!!

Varit en härlig dag idag!! Solen har strålat och varmt har det varit! =)

I förmiddags så var jag och Nora på BVC, där blev hon plågad av två sprutor (stackaren) även längden och vikten kollades! =)   Godkänd i rumpan! =)

7,5 kg väger vår lilla klump! =)

Sen lite matshopping jippi, alltid lika kul!

På eftermiddagen blev det lite städat, jag har dem sötaste barnen ibland.

Selma:

Mamma beöver du hjälp med att städa??


Jag:


Ja tack gärna


Selma:

Vad ska jag göra??

Jag:

du kan plocka ur diskmaskinen

Selma:

THEO!! vi ska plocka ut diskmaskinen!!


Vet ni vad, dem gjorde det också, och hjälpte till med lite andra saker också!!


Som belöning blev det glass med strössel och chokladsås! MUMS!! =)


Lite soldyrkan hann vi också med! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0