Min fredag

Min fredag såg lite annorlunda ut, först upp fixa frukost till Mange och slå in paketen, sen väcka Selma, Theo var vaken.

Sen blev det "skön"sång för Mange.

Puss Puss och så skicka iväg han till jobbet. Fixa till Selma och Theo för dagis.

Selma skulle på utflykt så det var till att fixa lite matsäck till henne.

När jag kom hem igen från dagis så var det till att börja röja här hemma, Nora somnade och sov ett par timmar som tur var.

Plocka undan och dammsuga, fixa sallad och duka. Det hann jag med innan det var dax att hämta Selma och Theo igen.



För efter dagis hade jag en liten överraskning till Selma och Theo, vi körde in till stan för det var lite jippo på stora tog. Selma blev överlycklig när hon såg att Ola från Amigo var där! =)



Selma är ju lite små kär i honom! =) Men inte vågade hon gå fram och prata med honom eller ta ett kort tillsammans med honom! =)



Denna bild är det närmsta Selma vågade stå honom! =) Men väldigt nöjd var hon.

Dessutom gick vi en tipsrunda och Selma och Theo vann!! =) (okej många vann och jag vet inte ens om dem kollade så alla svar var rätt, men dem var överlyckliga och det är ju huvudsaken! =) )

En hel påse med en massa godsaker! =)

Sen körde vi hem och jag började fixa maten. den goda middagen

Ganska slutkörd var jag efter vi hade ätit!! =)

Men det var en super mysigkväll, ja hela dagen var mysig! (kansk inte städningnen då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0