Jag orkar inte mer sova!!

Theo började morgonen med att säga:

Jag orkar inte mer sova!!

hahaha

sen fick han välling.......som kom upp igen.

Varför ska dem alltid bli sjuka när man ska göra nått kul??

Ikväll ska vi ju grilla med Selmas avdelning, lite avslutning.

Theo kräkte och Selma började gråta, jag vill ju grilla med dagis!!!!

Men jag sa att vi nog kan grilla i alla fall, Selma och Mange, det är ju ändå ute, så det kan väl inte vara så farligt???


Sist hon hade gympa avslutning och skulle på barnkalas så kunde hon inte gå för då var Theo också kräksjuk, så jag tycker lite synd om henne!!

Men jag vet inte om Theo är magsjuk, han har bara kräkt en gång och sen åt han och det har han fått behålla...än så länge i alla fall.  Kan vara att han varit förkyld länge, han har gjort så innan. Precis som att det är massor slem som måste upp! Men man vet ju aldrig!


Jag hoppas Selma kommer iväg till grillkvällen och att jag och Mange kommer iväg på vår minisemester!
Det är inte bara Selma som blir ledsen om det är magsjuka om jag säger så!

Stackars lilla Theo som alltid drabbas av sånt äckel. Tur att inte han verkar tycka det är så farligt!

Alcogelen pumpas ur sin flaska med rasande fart i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0