Helsingborg

Det var där vår minisemester spenderades och vad mysigt vi har haft, helt underbart att få vara lite själva!

Helt fantastiskt mysigt hotell med trevlig personal och en fantastiskt god frukost =)



Vårt lilla rum!

När vi kom till rummet korkades champanjen upp och ja den var god! =)



Lite jordgubbar och choklad till, mums!

Sen gick vi ut för att äta en god middag, och det gjorde vi. Gott att äta mat som någon annan lagat och dessutom slippa diska! =)



Lite kaffe på maten för Mange

Sen gick vi vidare till The Bishops bar, för en öl!! Till och med jag drack öl (jag som inte dricker öl)

Denna ölen drack jag



Hallonöl! =) (var godare än det låter! )

Sen var vi trött och gick till hotellet för att sova (småbarnsföräldrar)

Jag vaknade först på lördagen



Go´morrn älskling!!


Efter en super god frukost så var det dax att gå och få massage.



Omklädningsrummet. (inga fler kort därifrån ,men supermysigt spa)

Fotbadet och massagebad och massagen var helt underbart, så skönt.

Min rygg, nacke och axlar känns som nya! Underbart.

Sen efter vi var klara där så gick vi en sväng på stan och hittade ett bra lunchställe som hete Haket

God mat.



mums

Sen var det dax att köra hem och hämta barnen!!

Borta bra men hemma bäst!!

Jag ringde till farmor och farfar och kollade läget, fick då veta att Theo tyckte det var lugn och skönt utan mamma och pappa ingen som tjatade!! hahaha han är ju för rolig! =)

Glad vara han i alla fall när vi kom, vi behövde nog en liten semester från varandra allihopa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0