Föräldrarmöte på skolan!!

Idag har det regnat och typ stormat hela dagen!

Vi har varit hos en av Theos dagiskompis och lekt nästa hela dagen! Kul.

Inga kort i dag heller!! Fy skäms på mig!

Lovar att jag ska ta nått kort i morgon som jag kan lägga upp! =)

I morgon eftermiddag kommer Petra och Lillan, om nu inte lillen vill komma ut förstås! =) (Hoppas lite på att han kommer, även om jag vill att Petra ska komma och tragga lite! )

I morgon ska Selma till skolan med dagis för att äta i matsalen, spännande tycker hon! =)

Sen på kvällen så ska jag och Mange till det fösta föräldrarmötet på skolan! spännande och lite läskigt, tänk vår lilla tjej ska börja skolan till hösten!! Fattar inte var tiden tar vägen?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0