Behöver jag säga att vi gillar grillat???!! =)

Oj helgen rusade förbi så har inte hunnit blogga nått!

Fredag:

Dagis som vanligt, på eftermiddagen kom Johanna för fika och grillat och vin, massor traggande blev det. Vi fick en snilleblixt att vi skulle åka in till stan och festa lite. Men oj vad gammla vi var, helt galet vad vi kände oss gamla!! Men men nu vet vi, utgång på fredag har inget för oss!

Lördag:

Då tog jag lite sovmorgon ,sen var vi ute i trädgården hela dagen och röjde, fått mycket gjort och barnen busade och Nora tittade på och skratta lite åt Selma och Theo. 
Sen blev det grillat till både lunch och kvällsmat. Mums!!

Söndag:

Då fortsatte vi röja i trädgården. På kvällen kom grannen över för grillning och barnen lekte, vi har ju inte träffat grannarna så jätte mycket, så det var trevligt! Vi hann precis grilla klart innan åskan rullade in, vi tänkte ju först sitta ute, men ovädret kom väldigt snabbt!!

Behöver jag säga att vi gillar grillat???!! =)


Idag har Nora varit väldigt trött, hon somnade efter jag lämnat Selma och Theo på dagis, halv tio somnade hon och vaknade inte förrän jag började gå för att hämta dem vid 12.

Skönt att hon sov så länge för jag var så trött idag, så jag sov en stund på soffan! =)

Sen fick Theo värsta utbrottet, han ville ha glass, men det fick han inte.  suck!

Babysimmet gick bra trots att Nora var ganska trött!!

Inte en enda bild har jag tagit i helgen. fy vad tråkigt!! Måste bli bättre på att ta kort igen!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

haha vad då gillar ni grillat eller? :)



Haha ja vad säger mange om det, haha... killar kan få för sig så mycket ideér :)



haha javisst var det slående likt haha kram

2011-05-24 @ 11:11:13
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Grillat är ALDRIG fel ;-D Iaf inte i juni, och juli, i augusti tja då... börjar iaf jag vara nöjd ;-) KRAM

2011-05-24 @ 21:20:24
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0