Cyklar

Haft en mysig dag idag! Det som var planerat idag får göras en annan dag! =)

Istället blev det lek med kompis för Selma och en tur till biltema för att köpa en ny cykel till Selma blev minsan en ny cykel till Theo också! =) Barnen super glada, nu ska dem bara lära sig att cykla på dem nya cyklarna!



Dem tog en tur medans jag fixade mat, klyftpotatis och grillat, mums! Till efterrätt blev det våfflor (blev aldrig några igår då barnen var alldels för trötta)



Lite justering på Theo cykel behövs visst! =)

I morgon blir det ljusparty här, ska bli skoj, jag har en del på min lista som jag vill ha, se hur mycket jag kan köpa! =)

Nu ska vi fösöka lägga barnen som är uppe på övertid just nu! =)

Hoppas ni har en trevlig lördag!!
kram


Kommentarer
Postat av: ALICE - Fotoblogg

Vilken fin blogg du har :D

Ska vi följa varann på bloglovin'?

2011-03-27 @ 14:44:08
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0