Njuter av underbara lata soliga dagar!!

Njuter av underbara lata soliga dagar!!

I söndags hade vi mys bara familjen, kubb, lära Selma att cyckla (utan stödhjul) och bad i grannens alldeles för kalla pool!! Perfekt dag!

I måndags tog jag och Nora det lungt, Mange och Selma och Theo var hos farmor och farfar och målade, jag och Nora latade oss, sen var det sista babysimmet på en månad.

Tisdagen blev det lek i massor, en kompis till selma och en till Theo kom och lekte och derras mammor och små systrar (som är någon månad yngre än Nora)  Dessutom var det Noras 6 månaders dag!! =)

En jätte mysig dag blev det. (Mange målade hos farmor och farfar)

Onsdagen badade vi hela eftermiddagen, men Anna och hennes barn, sen blev det grillning på kvällen hos dem! =)
Väldigt väldigt trevligt!!! =)

Så klart så har jag ju inte fotat någonting, typiska mig! =)

Men här är det full rulle, så kanske inte så lat i alla fall! =) men inget gjort här hemma!! det är ju semester! =)

I dag blir det skånes djurpark....kanske... jag tycker det är lite för varmt egentligen, men vi ska åka med en annan familj, så vi får väl se. Inte så kul att titta på hägn utan djur, för dem har gömt sig för att det är för varmt!!

Hinner inte med att blogga så mycket just nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0