SOS

I går trodde jag att jag skulle kissa på mig!!

Jag satt och åt frukost, Selma och Theo hade sprungit ut och letade sniglar (inlägg om det sen) och Nora låg i sängen.

Då helt plötsligt började brandvarnaren tjuta!! Jag for upp från stolen (smått panik) ut från köket, för att kolla så inte barnen satt igång larmet (ihopa kopplat med brandvarnaren, på nått vis)

Men nej det var inte dem, jag fattade inte vad som hände, brinner det? var??

Så såg jag att det rök från elementet på toaletten....shit vad ska jag göra??

Ut med Nora till Selma och Theo. Ringde Mange i panik....

Sen stängde jag av elementet, det slutade ryka....SOS ringde ( det är kopplat till dem)  allt var under kontroll...

Men shit vad rädd jag blev....men jag fick ju ialla fall ut barnen, det är ju skönt att veta om det hade varit en riktig brand!

Vad som var/är fel på elementet vet jag inte, kanske var det bara för mycket damm eller nått??  Läskigt var det i alla fall!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Förstår du höll på och kissa på dig! Skumt med elementet.... !



Japps precis det är han! :) vi får skvallra lite nästa helg! :) ja jag saknar dig med, tänkte i början på veckan vi måste ses, så kom jag på vi ses ju på lördag! :) kram

2011-06-10 @ 20:09:51
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Marie-Louise

Fy så läskigt. Men det kan ändå vara bra, nu vet du hur du fungerar om det händer "på riktigt". Det var man ju inte annars, hur man själv fungerar alltså i krissituationer. Trevlig helg och kram.

2011-06-10 @ 23:22:06
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0