packar och packar

Packar för fullt här!! Men är snart klar med det jag kan packa nu! Lite måste ju väntas med tills strax innan vi kör!

Sen är ju frågan hur man ska packa in i bilen, av någon anledning så ska man alltid ha nått i väskan som är längst in! =)

Men jag tror i alla fall jag har packat smart, så det ska nog inte vara några problem hoppas jag! =)

Lite överraskningar till barnen är så klart nerpackat, dem måste ju ha något att roa sig med i bilen, det blir ju ganska många timmar!!

Nu får jag nog fortsätta så jag blir klar innan det är dax att hämta dem stora på dagis!!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi näe i västerås kan ni nog inte njuta av midnattssolen ;-) Men passa på å njut av annat istället <3

2011-06-01 @ 12:37:51
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas ni fick med er allt :)



jo, men jag är lite mesig så kommer knappt våga äta något när vi är där, tur dte bara är över dagen :P

2011-06-01 @ 17:21:07
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0