Känner mig maktlös

Idag är det en riktigt jobbig dag. Nora mår inte alls bra, det kliar och gör ont skulle jag gissa, är ju inte så lätt att veta riktigt!

Det ända som hjälper lite är sitta i dusch, men hon kan ju inte sitta där hela dagen, av ganska många olika anledningar! =)

Så många säger att ju mindre dem är dessto lindrigare blir det för dem, då kan jag lova att hela Nora hade varit en enda stor vattenkoppa om hon varit äldre.

För hon har minsan lika mycket koppar som dem andra två, och hon har ju inte lika stor kropp, så dem sitter tätt tätt!!! Värst är det på huvudet, hela huvudet och ansiktet är fullt med koppor, även ryggen är en del och sen lite överallt fast glesare.

Nu har hon precis lyckats sova en timme och ätit lite ersättning. så lite piggare, men fortfarande väldigt gnällig!!

Hoppas hoppas att det bara blir bättre nu, så detta är den värsta dagen.

Jag och Mange känner oss så maktlösa, känns inte som vi kan göra något för att hjälpa henne.




Kommentarer
Postat av: Johanna

oh lider med er och Nora!

2011-07-20 @ 18:30:11
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0