Kalla mig Pricken!





Första dagen var det ganska kul med vattenkoppor tyckte Selma och gick runt och sa kalla mig Pricken!!

Natten blev inget kul, inte mycket sömn för Selma eller mig. Var ganska trött igår om vi säger så både jag och Pricken. Stackaren tyckte inte det var så kul längre.

Gråter varje gång hon ska kissa, så vi begav oss i går till en öppen vårdcentral, där gick det fort, en sköterska kom ut och tittade på Selma och sa, jaha här var det vattenkoppor, kliar det mycket?? Duscha minst två gånger per dag och så skriver jag ut tavigyl.

Pricken som redan kommit på att det var skönt att duscha bor sätter sig nog där snart!



Hoppas på att denna dagen blir bättre, natten blev i alla fall bättre, vi har fått sova lite mera.

Synd bara att den andra barnen är prickfria, kommer väl lagom om två veckor så hela semestern blir försörd!




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Stackars selma, å ja... risken är väl att de andra åker dit lagom till semestern... men ni får göra det bästa av läget å njuta iaf hälsar Gunnar Groda ;-) KRAM

2011-07-04 @ 09:18:15
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0