go natt?!

Är så trött att ögonen går i kors, men jag har en liten tjej här som heter Nora som inte vill sova.....men det vill jag....snälla somna!!

Inte lätt när man inte kan andas genom lilla näsan, och dessutom har ont i magen, stackars min Nora

Men nu verkar det kanske som hon somnar, håller tummarna! Behöver verkligen sova, blev inte mycket sömn i natt heller med en propeller i sängen brevid sig och Nora som inte kunde andas genom näsan men ändå ska ha nappen.

Nej nu ska jag göra ett försök i alla fall

Go natt  (?!)

Kommentarer
Postat av: Johanna

j vi sov lite iaf... typ 2 timmar...... :) Var lagom mör på torsdagen kan jag lova.... :)



Nej, vi får ta regnkläder på oss.... om inte annat så väntar vi tills imorgon, lovat bättre väder då

2011-07-14 @ 11:33:14
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0