Mysigt

Vi njuter här hemma hela familjen. Så mysigt att hela familjen är samlad och bara går omkring här hemma och myser. =)

Selma och Theo vill hålla och mysa med Nora hela tiden, men tycker hon är lite tråkig som bara äter och sover hela tiden, Theo tycker att hon ska leka lite också! =)



Tiden på BB var lite lång tråkig för det var besöksförbud, så det vara bara Mange som fick komma upp och vara hos mig och Nora, Selma och Theo fick inte komma. Saknade dem såklart.

Men dem hade full rulle i alla fall, dem var hos mormor och morfar och Faster Helena och Macke och Farmor och Farfar och Packe! det var fullrulle för dem! =)

Egentligen ville jag åkte hem tidigare men dem ville jag skulle stanna en natt till pga. att jag hade grav. diabetes ville dem har lite extra koll på Nora så inte hennes blodsocker blev för lågt, men det har hållt sig bra! =)

Så det var skönt att komma hem på eftermiddagen nyårsafton. Fira in det nya året med familjen (eller ja Selma och Theo sov ju förstås) jag också nästan, men Nora vaknade så vi (jag Nora och Mange) såg på raketer från fönstret, väldigt fina raketer och många!


Lite nyårs fint fick vi ha trots att det "bara" var vi hemma. =)

Jag hinner inte eller bloggen kommer inte i första hand just nu precis. så ni får hålla er till goda med det lilla! =)






Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Förstår att familjen är prio. så ska det vara <3 å goa de verkar vara med lilla nora <3 Kram

2011-01-02 @ 19:01:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Hon är så söt så söt. Ja jag förstår att Theo vill leka ha ha .,.. tar ju dock ett tag. Mys på ni bara.

Kramar

2011-01-02 @ 21:57:23
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: kittymon

Åh gud så söt hon är!!



ja hoppa skan du ju alltid göra men har en stor aning om att det går gå massa äckliga saker på dagis, det gör det alltid tycker jag.



Passa på och njuta av lugnet för sen kommer vardagen och allt vad det innebär....

2011-01-02 @ 22:32:47
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken mysig nyårsafton med bara lugn. & vilka fina bilder

2011-01-03 @ 18:36:52
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi då får de vänta, men nu kan Luran leka med bogge å oj så glad hon är för det, och sur då han sover :-P Massa kramar <3

2011-01-03 @ 20:24:24
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0