Trevlig eftermiddag

Idag har vi varit hos Petra och hälsat på! =) en mycket trevlig eftermiddag måste jag säga!

Massor traggande medans dem stora barnen lekte och lilla Nora låg och sov i Petras famn! =) Skönt att tragga av sig lite och barnen leka av sig lite, även om dem där flickorna kan vara lite bestämda och envisa båda två! =)

Värsta utbrottet blev det på Theo när vi skulle köra hem, för han skulle minsann inte åka hem och han skulle ingenting och allt var bara fel! Suck! ett tag låg Theo på golvet och skrek, Nora skrek och Selma tjattade om att hon var hungrig, då funderade jag på om man kanske skulle sälja dem på tradera?!!! ;-)

När vi kom hem, så åt vi och sen vad gjorde Nora?? Jo hon bajsade ner sig totalt, överallt var det bajs (Helena tänk Selma uppe i lägenheten när hon var liten, då vi fick bada henne i handfatat =)...)

Bara att torka rent henne lite och sen ner i badbaljan för ett bad, ååå som hon njöt! =) Och tänk vad en liten badstund kan göra, somnade som en stock efteråt! =)

Nu sover alla barnen så sött, så jag ska också gå och lägga mig!

I morgon blir det dagis för dem stora och sen inget, vi ska inte göra någonting (undrar om Selma och Theo tycker det är ok? dem är vill ju inte vara hemma)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Hella

Haha, ja tjena Selmas brakskit glömmer man inte i första taget :) Låter som ni har det bra där hemma. Mysigt att träffa systrarna? Längtar så till att träffa er alla igen. Kommer att komma hem i slutet av månaden och lite längre än bara helgen. Kanske vi kan ses då, om ni har tid såklart. Men vi kan höras när det närmar sig. Hälsa alla gullungar och brossan såklart!

2011-01-11 @ 22:08:57
Postat av: kittymon

Ni har verkligen fullt upp men kan väl inte bli annat än så med tre ungar. är imponerad att du orkar.



Ja fattar inte heller varför man ska ha en vildkatt när det finns vanlig gulliga lugna söta katter. men det finns många tokiga människor.

2011-01-12 @ 14:44:34
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

Hej!



Det är samma här, jag hinner inte heller läsa var dag.



Trots åldern känner jag igen här va? ;)

Haha, ibland tänker man på tradera ;)

Hoppas du fick sova skönt.



Kram

2011-01-12 @ 18:45:47
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: kittymon

Åh fy så jobbigt förstår känslan trots att jag bara har ett barn. Och han är 14! Så utbrott i affärer slipper jag.



Ja dom växer ur och kommer genast in i nått nytt tycker jag. trotsåldern finns i alla åldrar tror jag.



Nä det är lite surt men man får blicka frmåt kommer ju nya matcher...

2011-01-12 @ 20:19:46
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0