mamma om den långa visaren....

Selma: mamma om det långa visaren är på 12:an och den lilla på 7:an då ör völ klockan 7, det såg jag på min klocka där uppe!

Selma helt överlycklig för att hon kan!!

Jag mindre glad....lördag och uppe klockan 7! sovmorgon??? När?!


Snart bär det i alla fall av till familjegympa, har precis letat upp mina träningskläder som jag inte använt på väldigt länge!! =)
Sen en snabb runda till maxi, jag och selma får handla lite snabbt! =) Så slipper jag handla på måndag...=)

Nej dax att skriva en lite handlelapp, inte mycket vi ska handla men när man ändå är i närheten så får man passa på! =)

Sen ska vi inte göra mera idag, tror jag! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas familjegympan gick bra! :) Ja det kan vara skönt och träna med ngn för då kommer man iväg!! :)

2011-01-22 @ 17:39:34
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0